Ik wil graag sms`en naar een Chinees nummer vanuit NL. Weten jullie een goede & goedkope aanbieder zonder abonnement?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Goedkope aanbieders zijn er genoeg, hier is een lijstje van GRATIS sms diensten naar China:

http://www.freesmsto.com/china/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat sms-en naar het buitenland bij iedere aanbieder behoorlijk duur is. Wat je zou kunnen doen, is VoipBuster installeren op je pc. Dan kun je bijv. € 10,- beltegoed inkopen en daarmee kun je vanaf je pc smsjes sturen naar het nummer China. Met VoipBuster kost dat iets meer dan 5 cent (€ 0,052) per bericht.

Je kunt het zelfs installeren op de meeste smartphones, zodat je er onderweg ook wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In china zijn de meeste smartphones. Waarom gebruik je dan geen whatsapp?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je dan internet nodig hebt, en mijn vriendin is er voor 6 weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ze nu een prepaid sim kaart in china koopt? dat zullen ze daar toch ook vast wel hebben. Met prepaid internet.