Hoeveel is 500 MB data?

Bij een smartphone abonnement wordt aangeboden: 180 belminuten of 180 SMS berichten + 500 MB data per maand. Die belminuten en SMS berichten kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar hoeveel is 500 MB data internet, ongeveer omgerekend in tijd per maand?

Toegevoegd na 37 seconden:
Het moet natuurlijk MB zijn i.p.v. MD.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Het gaat idd. om de dataoverdracht. Wanneer je intensief internet gebruikt op je telefoon; facebook, Youtube dan is de kans groot dat 500 MB niet voldoende is. Hou je je voornamelijk bezig met pingen of what's uppen en mail synchronisatie dan zal dit voldoende zijn. Aangezien je een smartphone kun je bij een Iphone dit via de aanwezige instellingen bekijken. Maar ook hiervoor is er een applicatie op het internet gratis te downloaden.

Downloaden van films en muziek kun je beter op je computer doen en op je telefoon zetten, dit is sneller en goedkoper.

ps en off topic:
http://www.controleermijnfactuur.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het aan MB is niet hoeveel tijd je internet, maar hoeveel data je verbruikt. Jouw vraag is trouwens al een keer gesteld, kijk even op http://www.goeievraag.nl/vraag/houdt-mobiel-internet-aantal-mb.182833 ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer 50 youtube filmpjes en je mail chekken