Wat kost het e-mail only pakket van KPN ?? Ik wil van KPN naar UPC overstappen !! Op de site van KPN kan je dit nergens vinden !!

Op de site van KPN staat vermeld:
U kunt uw KPN e-mail adres behouden als u een E-mail Only abonnement neemt. Geef dit bij uw opzegging duidelijk aan.
Het Internet abonnement van KPN wordt omgezet naar een betaald E-mail Only pakket.

Maar wat kost dit pakket ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ben je gek ? dan neem je toch gewoon een hotmail of GMail dat is gratis.

Als je even zoekt op google naar kpn email only zie je niets dan ellende
maar geen prijzen ik geloof dat ze het ook niet echt een dienst willen maken alleen om je nog lastig te vallen
met mailtjes
volgens mij is dit ook alleen beschikbaar voor ex klanten ??

Ik zag ergens 2,95 per maand staan in een forum

bovendien je krijgt bij upc toch ook een gratis email adres ?
En een email adres wijziging is zo gemaakt
Even al je contacten mailen dat je voortaan dit en dit adres gebruikt
en eventueel een doormail optie instellen voor zolang je kpn mail nog werkt
als iemand je daarna nog mailt op je kpn krijg die vanzelf een foutmelding