Als ik een nieuw abonnement afsluit bij vodafone, kan ik dan zelf een dag bepalen waarop ik moet betalen.

of betaal je op de dag van afsluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Nee, de provider bepaalt de dag van betaling. Meestal is dit de dag na afsluiting van het contract. Deze datum is dan elke maand hetzelfde. Soms duurt het ook nog even voordat de automatische afschrijving er doorheen is. Allemaal factoren waarvan de dag van afschrijving afhankelijk is.

Je kunt er wel voor kiezen om het niet automatisch te laten afschrijven, maar te kiezen voor een accept giro. Ik weet dat je bij T-Mobile, in de shops, een automaat hebt waar je ook je rekeningen kunt betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan bepaal je toch uiteindelijk zelf wanneer je betaal, als je hem de 20ste afsluit betaal je mischien de 21ste als je liever de 30 ste zou willen betalen zou je hem op 29ste af moeten sluiten.
Conclusie is dus dat je het zelf kan bepalen