wanneer begint bij een vodafone abonnement de nieuwe maand weer?

dus dat je bedrag wat je afgelopen maand hebt gebruikt is afgeschreven en je weer begint met je totale bedrag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

De 1e dag van de maand. Bij mij staat dat ook vermeld als ik inlog op "My Vodafone". Ik neem aan dat dat gewoon standaard is. Bij mijn abonnement is het resterende tegoed aan het eind van de maand ook gewoon weg, en begin je dus weer met het zelfde bedrag voor de nieuwe maand. Maar misschien zijn er ook nog abonnementen waar je je saldo nog mee kan nemen naar volgende maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de reactie! maar waar kan ik dat vinden op de vodafone site??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in hebt gelogd, staat het boven aan bij "tegoed en verbruik" Op http://tinyurl.com/6xc3al4 staat meer info over tegoeden en verbruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik daar op klik bij tegoed en verbruik staat er dat de pagina niet beschikbaar is.

Andere antwoorden (1)

Eerste van de maand