Is een iPhone abonnement van Vodafone ook te gebruiken met een telefoon van een ander merk?

Op verschillende websites zag ik een iPhone met korting aangeboden i.c.m. een Vodafone iPhone abonnement.
Heet dit abonnement zo omdat het samen met een iPhone wordt aangeboden, of omdat het alleen met een iPhone gebruikt kan worden?
Of is er een hele andere reden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Ja, de iPhone is simlock vrij!
Zie link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe kun je een IPhone-abonnement ook op een andere telefoon gebruiken. Waar je wel op moet letten, is dat een IPhone een microsim gebruikt, een kleinere versie van een normale simkaart. Zo'n microsim past dus niet zomaar in andere telefoons.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik vond ook nog dit:

"Let op, de voorwaarden van Vodafone zijn behoorlijk strikt: Het speciale Vodafone iPhone abonnement is alleen beschikbaar bij de offline Vodafone winkels, Vodafone wil namelijk controleren of je daadwerkelijk een iPhone bezit. Tevens slaat Vodafone je IMEI nummer op. Dit is een uniek toestelnummer, waardoor Vodafone kan zien of je inderdaad met je iPhone belt. Doe je dit twee keer in twee maanden niet dan houdt Vodafone het recht voor je abonnement af te sluiten."
13 jaar geleden
Dat abonnement heeft die naam omdat het wordt aangeboden i.c.m. een iPhone. Het abonnement zal ook gewoon werken met een ander toestel (indien het een microsim is bestaat hiervoor ook een adaptertje waardoor die in een toestel voor een 'gewone' sim past), maar dan hou je dus wel een iPhone over.