Ik wil gaan topwielrennen. Doe je ook mee?

Nee hoor, grapje. Ik zou wel graag weten waar ikzelf kan gaan wielrennen. Ik behoor tot de junioren (tussen 15-20 jaar), en ik zou graag in de opleidingsploeg van bijv. Skil, Vacansoleil of Rabobank komen! Alvast dank voor Uw antwoord!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Er is vast wel een wielervereniging bij jou in de buurt. Daar moet je beginnen. Trainen trainen trainen. Eens een wedstrijdje rijden, nog één en nog één enz.
Als je nu een beetje in de amateur top mee kunt draaien dan heb je een mogelijkheid om je zelf in de kijker te rijden van een prof club.

Zorg dus dat je regelmatig als eerste eindigt bij de kleine rondes.
SUC6

Google op "wielervereniging" en je woonplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Om gevraagd te worden voor een van deze opleidingsploegen, zul je eerst gescout moeten worden. Je moet dus in het oog springen. Dit kan onder andere door nu goed te presteren en mooie resultaten neer te zetten in koersen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar moet ik dan beginnen?
Meld je aan bij de plaatselijke wielervereniging en presteer daar zo goed,dat je je in dekijker rijdt bij één van de profploegen.