Ik denk dat je Triathlon bedoelt. Immers moet daar eerst 3,8km gezwommen worden, en daarna 180km fietsen, om vervolgens nog even een marathon te rennen.
3 jaar geleden
mies1
3 jaar geleden
Nee volgens mij is dit het niet ik zag ergens dat ze volgens mij routes zo op de fiets
crispy
3 jaar geleden
Ik denk dat dit wel klopt. Want ze gaan zich niet omkleden voor het fietsen.
Griffin
3 jaar geleden
routes zo op de fiets?!? De 180km is niet op een baan, het is een afstand van A naar B volgens een bepaalde route. Het zou toch de enige reden zijn dat je een badpak draagt op een racefiets?
Thecis
3 jaar geleden
Ik zat er ook direct aan te denken. Of de zwaardere variant, iron man / iron woman. Een triathlon voor diegene die een normale triathlon te "makkelijk" vinden.