Is een racefiets met maat 53 verstelbaar naar iemand van 1.80 (die normaal gesproken maat 56 nodig zal hebben)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ja, kan, e.e.a. is m.n. afh. van de stuurhoogte, dat zadel krijg je wel omhoog. Toch liever naar een groter frame gaan zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry ik begrijp je afkortingen niet, kun je die uitleggen.
Nee, dat is geen optie. Het ziet er ook niet uit, een lange man op een te kleine fiets. Gewoon een fiets aanschaffen met de goede framehoogte. Krijg ook geen last van je rug.