Zit er een reclame karavaan voor het wk wielrennen in Valkenbrug, dus net zoiets als de Tour de France?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee, want dit is een WK, geen overgesponsorde Tour de France en het heeft natuurlijk maar een klein rondje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat zit er zeker wel..

Reclame heeft bij het wielrennen een grote rol.
Is het niet dat de wedstrijdorganisatie die geld nodig heeft, dan is het wel voor de spelers die betaald worden..

Waarom denk je dat er bij tijdrijden een auto volgt?
bij 90% van de tijdrit wedstrijden mag je niet eens van fiets wisselen. Al zie je bij een tijdrit niet voor iedere rennen een karavaan maar een tourrit zeker wel.

Zelfs bij kleine amateur-tours zie je zelfs een karavaan.