ben op zoek naar goedkope racefiets schoenen maat 42. weet iemand waar?

Ik ga zondag de ride for roses fietsen, heb wel een racefiets, maar nog geen schoenen.
Het is voor 1 keer te gebruiken, daarna nooit meer, dus wil niet teveel geld kwijt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Kijk eens op Marktplaats onder 'wielrenschoenen 42'.
Ik heb er onlangs twee paar gekocht voor 25 euro elk.
Of in de rubriek 'Fietsaccesoires / kleding' onder schoenen. Zie oa. 2e link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die waren goed geweest.
ik heb niet goed gezocht, nu heb ik al nieuwe gekocht voor zondag.

Andere antwoorden (1)

Kun je ze niet van iemand lenen, zo niet, kijk dan op www.avantisport.nl goede producten tegen redelijke prijzen, al moet je voor een paar wielerschoenen toch nog bijna 70 euro neerleggen, maar misschien kun je ze na gebruik doorverkopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja en snelle levering, als je nu besteld heb je ze uiterlijk vrijdag in huis.