Hoe kan je bij pro cycling 2012 zorgen dat je vermoeidheid minder snel op gaat?

Toegevoegd na 44 minuten:
ik bedoel de mode carrière van het hele seizoen' de vermoeidheid waardoor je niks meer wint

Toegevoegd na 48 minuten:
2012 hoort 2010 te zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik heb een ander deel, maar kan je misschien helpen.

bekijk het als echt wielrennen. de tactieken zijn ongeveer zoals in het echt. de spellen worden steeds realistischer.

zorg dat je in een liefst zo groot mogelijke groep zit. blijf een beetje achterin hangen, en als ze je vragen af te lossen, doe het dan kort.

probeer in bergetappes een knechtje mee te krijgen. die zal dan halverwege afhaken, maar dat maakt niet uit.

reageer in bergetappes niet op iedere demarrage, vraag jezelf af of je voor de etappe of voor een klassement wilt gaan. Is de vluchter gevaarlijk voor het klassement? zal de vluchter het überhaupt halen? als er een vlakke rijder vlak voor een berg demarreert, of als iemand die redelijk kan klimmen maar niet gevaarlijk voor de gele trui, dan kun je beter wachten.

hou je concurrenten in de gaten. kijk goed of ze vluchten. het kan zijn dat je denkt op kop te lopen, terwijl contador al 2 minuutjes voorop rijdt...

als je zelf wilt demarreren, wacht dan, als het niet te lang duurt tot een ander demarreert. jij reageert en kan het eerst deel van de demarrage in het wiel van de medevluchter blijven.

succes ermee!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi' bedankt voor je antwoord maar ik bedoel de mode carrière van het hele seizoen'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik speelde nooit carriere omdat ik dan al begon met een veel te negatieve balans. Dus daar kan ik je helaas niet bij helpen...