Framemaat 62 hebben ze niet voor de fiets die ik wil kan je dat apart bestellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Damesfietsen zijn er vanaf maat 51 tot met 61 cm. Bij herenfietsen is dat 54 tot 66 cm.

Als het merk en type fiets, dat jij aanvankelijk op het ook had, niet te leveren is in maat 62, dan is het verstandig, om een ander type uit te zoeken, dat wel standaard in deze maat beschikbaar is.

Het is verder weliswaar mogelijk om een fiets volledig op maat te laten produceren, maar dat is erg prijzig en het is voor de niet-professionele wielrenner ook niet echt nodig.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord