Hoe doen wielrenners hun behoefte tijdens een etappe?

Gewoon de hele etappe afknijpen en inhouden.

Toegevoegd na 31 seconden:
?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ze stoppen even en zoeken een boom o.i.d....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het regent laten ze het in ieder geval gewoon lopen.
En ook als het niet regent doen ze het vaak gewoon in hun broek. Af en toe nemen ze de moeite de slang uit te gooien (kijk goed naar de renner rechts (gele shirt) op de foto).

Toegevoegd na 4 minuten:
In kleinere koersen zie je wel eens een gevalletje zoals op de tweede foto, maar zeker als het erom gaat in de Tour de France zul je deze beelden niet zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
die 2de foto is leuk, massale pitstop. Ik heb ook wel eens video gezien van een renner die achter in zn broek graaide tijdens het fietsen, en vervolgens wat bruins in de berm gooide..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath: Yeagh.. en dan vervolgens met dezelfde hand weer wat te eten pakken uit je rugzakje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist tijdens de tour gebeurt dit vaak, vooral in een gezapige etappe.
Kimath
12 jaar geleden
@C4th: nee joh, eerst naast iemand van een ander team gaan fietsen en een schouderklopje geven: Succes jongen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Moolkeesje: daarom zette ik er ook bij: Als het er omgaat. @Kimath: Woeha-ha-ha