kan iemand een site noemen waar ik de tour de france 2011 kan volgen ?

buiten de nos natuurlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport is ook altijd zeer uitgebreid. Je kunt voor een andere taal kiezen (behalve nederlands natuurlijk). Het mooie van deze krant vind ik dat je bij de uitslagen de uitslagen van alle renners kan zien en niet zoals bij ons alleen de aankomst en klassementen van de eerste 10.
www.gazzetta.it

Het beste antwoord

Een aantal sites...
-www.letour.fr
-www.ad.nl
-www.tourpoule.hyves.nl
-www.tourpoule.telesport.nl
-www.telesport.nl
-www.nu.nl/sport
-www.wielerwedstrijden.nl

Is dit genoeg?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze natuurlijk:
http://www.letour.fr/us/homepage_horscourseTDF.html

Toegevoegd na 47 seconden:
En hier nog een linkje voor je waarop je in de toekomst altijd alle livestreams naar alle rondes kunt vinden, dus ook de Tour:

http://www.cyclingstory.nl/tag/livestreams/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Belgische site: SPORZA