Nationaal Noorse wielrenbond

Waarom rijdt de Noorse wielrenteam met auto's met een Belgisch kenteken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Doen ze vaak om de auto's constant op het vaste land te houden, gezien het vervoer per boot (van en naar Noorwegen) te lang duurt en te veel kosten heeft. De wedstrijden spelen zich toch af op het vaste land van Europa en zelden of nooit in Noorwegen.