Hoe vraag je het beste handtekeningen aan je favoriete idolen als ze in een hotel naast je huis wonen?

Ik ben een grote fan van wielrennen en er ligt een hotel naast mijn huis. Ik wil zo graag een handtekening maar ik weet niet hoe dat je dat het beste regelt, vraagt en weet ik veel wat nog allemaal.
Iemand tips of suggesties?
antwoord dan snel!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Gewoon ernaartoe lopen en vragen: 'Mag ik uw handtekening?' Zo simpel is het! Uiteindelijk heb je dan het snelst een handtekening en val je jouw idool ook niet heel erg lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar zitten ze niet juist in dat hotel voor rust en niet lastig gevallen te worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boeit niet, gewoon vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat handtekeningen geven hoort bij de roem ;-)

Andere antwoorden (4)

Beetje op de loer liggen en als je ze ziet aanspreken, zolang je gewoon netjes en vriendelijk blijft, zullen ze die vast wel geven
13 jaar geleden
Ga der heen en zeg:(als je bij de wielrenners terecht komt)''Mag ik je handtekening ik heb heel lang op deze dag hebt gewacht en ik wil jullie niet lastig vallen want ik weet dat jullie hier zijn om te rusten maar mag ik alsjeblieft je handtekening?'' Ik denk dat dat het beste helpt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naast een hotel woont ken je de eigenaar ervan waarschijnlijk wel.
Misschien kan hij iets voor je regelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je wel een baantje krijgen bij dat hotel zodat je in ieder geval vaak in de buurt bent van jouw idolen.
Een praatje is dan zo gemaakt en een handtekening snel gevraagd.