Is een runderlap tussen bil en zadel een weldaad voor de steenpuistpijn?

Volgens horen en zeggen werd dit vroeger toegepast.
Toen zaten er nog geen hormonen in het vlees!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu zitten er ook geen hormonen in het vlees. Dat zijn fabeltjes waar niets van klopt. Toevallig ben ik heel goed thuis in de vleessector. Hormonen zijn zeer streng verboden, er wordt zeer streng op gecontroleerd en degene die het probeert, draait onherroepelijk de bak in. Bronnen:
- Eigen studie landbouwhogeschool en voorlichter geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mvdl: sinds wanneer zouden hormonen in vlees invloed hebben als je er op ZIT?

Het beste antwoord

Is heel comfortabel, maar wel zonde van het vlees.
Een natuurzeem die een paar keer dubbelgevouwen is, levert hetzelfde effect op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Wat het te maken heeft met hormonen in het vlees, weet ik niet. Maar een bieflapje op het zadel is bijzonder comfortabel. Beweegt op een aangename manier mee. Wonderbaarlijk dat zadel fabrikanten dat nog niet hebben weten te kopiëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook de bedoeling ;-)