6 km dat is een uurtje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ligt natuurlijk geheel aan de persoon zelf. Heeft de persoon alleen geen ervaring met wandelen, maar wel een goede condititie zou die verder kunnen wandelen dan iemand die ook geen conditie heeft.

Ik weet in ieder geval wel dat onervaren wandelaars in ieder geval in staat zouden kunnen zijn om 40-50 kilometer te lopen op 1 dag, aangezien er genoeg wandelaars deelnemen aan de nijmeegse 4-daagse die niet getraind hebben. Veel mensen redden dit niet, maar er zijn er ook dit dit wel redden. Vanwege het feit dat veel mensen dit niet redden, zou ik hier ook de grens leggen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi plaatje sterredag.
Ik denk niet meer dan 10 km. over de gemiddelde inwoners van Nederland, van klein tot bejaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een redelijk goeie conditie en wandelschoenen een kilometer of tien, vijftien. Daar doe je twee, drie uur over bij een niet al te hoog tempo. Dat is nog geen hele dag maar iemand die niet gewend is om te wandelen heeft een grotere kans op de bekende problemen, zoals blaren en spierpijn, die door een uurtje rust niet herstellen, hoewel je met een goede behandeling van blaren nog wel wat kilometers kan afleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
als je er nog heel vanaf wil komen met alleen spierpijn de volgende dag, klopt dit helemaal :) helaas weten we het doel van de vraag niet, maar met schade veel inzet etc, kan je wel verder lopen, hoe je je aan het einde voelt is weer een andere vraag :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, welke criteria hanteer je.
Als je helemaal geen wandelervaring hebt start je met een wandeltocht van 5 - 7,5 km.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongeveer 5 km met gemak zonder blaren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meot je zelf ervaren als je iedere keer na 20 kilometer pijn ik je benen krijg zou je moeten minderen en langzaam weer opbouwen