Is hardlopen zonder bril slecht voor me?

Hi, mijn bril is dus gister kapot gegaan en vandaag toch besloten te gaan hardlopen omdat ik echt graag wou. Nou ging het super goed en juist voelde ik me beter dan normaal, ik zag natuurlijk alles wazig maar ik vond het totaal niet vervelend en had meer het gevoel dat ik in mijn eigen bubbel zat. Ik kan dus in hrt dagelijks leven echt niet zonder bril (-3 ongeveer qua sterkte). Is het schadelijk of iets als ik gewoon zonder ga?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Hardlopen zelf is geen probleem, het kan alleen gevaarlijk zijn als je hierdoor het verkeer om je heen niet goed kan zien.