Hoeveel minuten lopen is 500 meter?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
55.1K
nielsjuh
3 jaar geleden
Ligt eraan hoe hard je loopt. Maar als je 5 km/h zou lopen, loop je er 6 minuten over.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Afhankelijk van gezondheid , leeftijd , fitness.
taillie
3 jaar geleden
even een cronometer nemen, naar een voetbalplein rijden en 5maal de lange kant afwandelen ;)

Antwoorden (3)

op een normale snelheid, 3
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Miekie77
3 jaar geleden
Je hebt veel minnen omdat je antwoord onduidelijk en incorrect is.
3 wat? uur?
als je minuten bedoelde , dan zou iemand moeten joggen met een snelheid van 10 km/u.
Bordensteker
3 jaar geleden
1. De vraag was (of is nu?, er wordt soms later alsnog iets verduidelijkt) dan ook 'hoeveel minuten' , en dan is een hoeveelheid dus het aantal minuten.
2. In Vlaanderen is 'lopen' wat Nederlanders 'hardlopen' noemen. 'Wandelen' is daar 'gaan'. Dan kan het aantal (minuten) van 3 best kloppen, dus van mij een plus voor Maxime.
Afhankelijk van loopsnelheid en obstakels (verkeerslicht, brug): 6 tot 10 minuten.
3 jaar geleden
Ongeveer 12-15 minuten voor een kilometer. Dus 6-7,5 minuten.