Ik wil op mijn Iphone 4s wandelroutes downloaden zodat ik tijdens het wandelen op de Iphone 4s de route en navigatie heb. Maar waar vind ik de app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Voor de IPhone heb je de ''In het park'' app van de ANWB. Ikzelf heb geen IPhone dus kan je niet mijn ervaringen meedelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de AppStore staat Abellife, ik kan niet terug kijken of ik ervoor betaald heb of dat het een gratis app was. Maar in deze app kun je fiets en wandelroutes downloaden, soms betaald en soms gratis.
Je gaat dan met je gps de route volgen en volgens mij werkt het zelfs offline.