in Arnhem kun je schitterend wandelen, ook langs het water.
bij de diverse kades kun je zo starten.

vlakbij Arnhem ligt Oosterbeek, met schitterend bos
deels langs het water, merendeel met mooie paden en een heuse waterval.
het wijst zich vanzelf als je de borden bij de Pietersberg volgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In Arnhem kun je langs de Rijn wandelen. Ook leuke terrasjes en restaurantjes.
Je kunt ook naar het Sonsbeekpark gaan. Mooi glooiend park met ook water en een waterval.
Verder in de buurt is de Postbank. Groot natuurgebied met bos en heide.

Richting Nijmegen kun je ook wandelen over de dijk bij Lent en natuurlijk langs de Waal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve wat Loenie zegt kun je mogelijk ook richting Velp en dan naar de Steeg en langs de IJssel lopen. Prachtig rivierenlandschap. (Ook nooit ver van een bus of treinstation)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over de dijk richting heteren lopen is een aardig eindje en genoeg leuke dingen om te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bij meinerswijk ( das de andere kant van de rijn waar niet de kade met de terrasjes zijn).
Langsop de Drielse dijk.

In zuid zijn de rijkerswoerdse plassen, een recreatiegebied. Kun he rondomheen, picknick onderweg... Maar das niet heel natuurlijk, dan toch meinerswijk.

En Sonsbeekpark hebben ze ook een paar vijvers, maar als je echt voor t water gaat en niet voor park zou ik daar niet gaan. Wel is t een mooi park!!! Ik kom er elke week.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meinerswijk is idd leuk is genoeg te-zien steenfabriek bunkers uit de jaren 50 en als je het weet te-vinden het vogelspothuisje
Kies Doesburg als je een wat kleinere plaats aan het water wil bezoeken, erg leuk!
En tussen Rheden en Giesbeek ligt een groot natuurgebied met heel veel water.