Wie weet een leuke chatsite.

zoals Habbo. zo'n virtuele. IK ken geen andere als Habbo daarom vraag ik het. :)

Toegevoegd na 12 minuten:
Omegle is leuk. :)

Sunnieday, mmhh.
Ik zla eens kijken.

als het goed is heb je ook wabbo.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Het beste antwoord

mijn ouders zaten vroeger op chatpoint dat was ook wel heel leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik ken Habbo niet, maar omegle is leuk.
Je wordt willekeurig aan een "stranger" gelinkt en kunt daarmee gaan chatten. Bevalt het gesprek met die persoon je niet, klik je hem/haar weg en vraagt een volgende connectie.
(engelstalig)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja soms heel interessante gesprekken. Wel vaak ook lui die sexgesprekken willen. Gewoon wegklikken dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dan chatroulette...
Eentje die behoorlijk op Habbo lijkt (volgens familie) maar met meer credits:
http://sunnieday.net/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chatroulette
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjetter, praten met vreemden het zelfde principe als Omegle. Alleen dan in het nederlands en het is ook mogelijk om mee te zappen met andermans gesprekken. Maar of daar nu de meest interessante gesprekken uitrollen, dan rokkende jagende tieners :( Betwijfel ik. Maar ik geef toe een keer had ik wel een leerzaam en boeiend gesprek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een ipod hebt is Bobba bar ook een goed spel voor jouw beschrijving, genmaakt door saluke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.leethotel.com/
http://www.noobhotel.nl/
Als twee. Net als habbo. Bij leethotel krijg je zoveel credits, dat kan je niet eens tellen maar dat word eens saai. Bij noobhotel krijg je 5000 credits. Die worden om de week om 8 uur op woensdag gevuld. Veel plezier ermee!

Toegevoegd na 37 seconden:
Aan het begin hoort: Alle twee te staan