wat te doen met mij verjaardag

hallo,
ik word binnenkort 17, en ik zou niet weten wat ik moet doen met mijn verjaardag, gewoon een biertje doen met wat vrienden vind ik zo simpel. heeft iemand enig idee?? het moet wel een beetje een jongens ding zijn. dus niet met z'n allen naar de barbie film ofzo. XD

bvd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (10)

paintballen en dan thuis pilsje pakken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je van paintball, karten, lasergamen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met zijn allen wokken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan klimmen op zo'n klimmuur. Is een sportieve uitdaging en na afloop met z'n allen aan het bier. Zie deze link voor meer info: http://www.deklimmuur.nl/

Of een avondje poolbiljarten / snookeren in de kroeg of zo'n speciaal snookercentrum. Vinden jongens meestal wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik deed was:
13:00
- Gezellig kletsen en wachten tot iedereen er is
- Film kijken (comedy, niet overdreven) en snacken!
Gebruik bijv. een reepje augurk opgerold door gekruide kalkoenfilet. Broodjes waar ze kruidenboter op kunnen doen. Bij mij gingen 2 zakken zo op.

- Turks / Grieks Eten (voorgerecht, hoofdgerecht)
- Wat kletsen aan tafel
- Taart aansnijden (toetje)
- Nog wat gepraat en toen was het al erg laat in de avond. De tijd ging zo snel voorbij en iedereen vond het leuk.

Natuurlijk is het eten thuis gemaakt. Mijn voordeel weer.

Anders kun je ook lasergamen. Is erg leuk.
Of je geeft iedereen een gezellige workshop waar je goed in bent.
Of als je in het noorden woont, kun je naar de insectenwereld waar je ook af en toe een boa constrictor om je nek mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waar je woont, maar misschien is het leuk om eens in een andere stad te gaan stappen met een stel vrienden. Ik woonde vroeger in een klein dorp. Met een verjaardag gingen we dan bijvoorbeeld naar Amsterdam of naar een grote discotheek in Duitsland.

Net zo lang doorgaan tot je weer met de trein naar huis kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wie is de mol feest geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niks doen (en dan hou je je geld)

Toegevoegd na 24 seconden:
i.p.v. een feest geven enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet ik het. Wat vind je leuk? Een workshop geven aan de andere waar alleen jij goed in bent en als je geld uit wilt geven ga je lekker paintballen, karten... Ik weet niet wat je leuk vind. Maak van alle ideeën een lijstje en geef dan punten op het idee. Hetgene met de meeste punten wint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een film opzetten en lekkere hapjes erbij of een of anders spel spelen, dan bedoel ik geen monopoly ofzo, maar een of ander spel wat alleen jongens spelen.