Wat komt er allemaal bij kijken om zelf een squashvereniging op te starten / runnen?

Er van uitgaande dat de vereniging een deal maakt met een squash/fitnesscentrum voor de huur van een aantal banen.

Hier in de regio zijn er maar weinig verenigingen en ik denk dat het een aanwinst zou zijn voor de regio als die er wel zou komen.

Toegevoegd na 51 minuten:
Überhaupt informatie over het starten van een vereniging is welkom. Hoeft niet perse gericht te zijn op squash maar kan ook gericht zijn op een andere sport als voorbeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Bel de squasbond. Die hebben daar vast kant en klare paketten voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet kant en klare pakketten maar wel een goede tip.

Andere antwoorden (1)

Je moet een bestuur oprichten statuten maken inschrijven bij de kamer van koophandel. Leden werven contributie heffen een begroting maken en een jaarrekening ter verantwoording aan de vereniging.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje summier :P