hoe krijg je de snelste snelste genezing van een gekneusde teen die gezwollen is en lopen bemoeilijkt

niet alleen de teen maar hele voet is pijnlijk en gezwollen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Door je voet hoog te houden, vooral niet op lopen en veel rusten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

arnicazalf erop doen, te koop bij apotheek of drogist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vzv mij bekend had deze zalf er direct na het kneuzen op gemoeten. Evt afkoelen in koud water moet ook direct (en is bedoeld om bij een interne bloeding welke optreed bij het kneuzen te minimaliseren) Ruime tijd later is dat mosterd na de maaltijd en heeft het veel minder effect.
rode kool bladeren ,even kneuzen de bladeren en dan erop doen en verbinden met een zwachtel, de sappen van de rode kool bladeren versnellen het proces.
verder een stevige schoen dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rusten is de enige remedie in deze. En uiteraard geduld hebben.
Beterschap!