Hoe kan je veel calorieën verbranden terwijl je achter de computer zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

met je benen op en neer te wippen, dus omhoog en omlaag, beetje heen en weer gaan met schouders en toch zorgen dat je na je computerwerk gaat bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een hometrainer hebt, zet er een tafel voor en ga tegelijk bezig (ja sorry)

Kijk hier eens, veeeeeeeeeeeel informatie. het paste hier niet.
http://www.gezonderafvallen.nl/page/738/bewegen-werken-computer.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door achter de pc te zitten is dat niet zo veel denk ik, gebruik anders de Wii, daarmee kun je evengoed spelen, en wat aan je calorieen afval doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak eerst 3 grote cirkels met je muis op de tafel voordat je ergens op klikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle kleine beetjes helpen!
Kimath
13 jaar geleden
dat helpt eerder voor RSI denk ik :P
Koop zo'n grote trainingsbal, of een skippybal kan ook.
Ga daar op zitten in plaats van bureaustoel (wel je bureau en schermhoogte aanpassen!)
Dan kun je constant heen en weer wiebelen, af en toe een been strekken en balans houden etc.
Kleine oefeningen doen.