hoe komt het dat ik steeds slechter word in balspellen( vroeger gooide ik iedereen af en nu niet)is dat door te weinig oefening?wat kan ik eraan doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
waar hoort deze vraag bij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

yep,
zoals andere al zeggen,,
hand en oog coördinatie niet intact meer,
dit kan je verbeteren door een bepaald punt te nemen en daar naartoe te gooien tot je het een paar maal achter elkaar raakt,
en je begint van dichtbij en gaat altyd verder en verder af staan of gewoon een verder punt kiezen:D
en je zult zien als je dit zowat elke dag ofzo doet als je eens tijd en zin hebt ,, word dat wel weer beter :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het zou kunnen zijn dat je minder goed ziet. Of iets met je oog-hand coordinatie. Ik zou er wel even met de huisarts over praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger was je de beste nu begint iedereen ouder en sterker te worden en worden zij meer van jou niveau.

Toegevoegd na 59 seconden:
Dus jij word niet slechter. Zij worden beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je ene oog beter is dan je ander, waardoor je minder diepte ziet en naast de bal slaat. Ga eens langs een opticien.