Wie weet er een idee voor een leuke outfit?

Ieder jaar na de zomer hebben we een soort sportdag (binnen) van mijn werk. Er valt dan ook een prijs te winnen voor de leukste kleding. Wij hebben een team van 3 vrouwen en 4 mannen. Wie weet er een originele, en niet al te dure, outfit voor ons. (We moeten er wel goed in kunnen bewegen i.v.m. zeskamp-spelletjes.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.2K

Het beste antwoord

Ga met zijn allen in een balletoutfit. In een balletpakje met maillot.
mannen in donkere kleuren en vrouwen lichte kleuren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het balletpakje heeft een tijdje op 1 gestaan, maar met name de mannen hadden een probleem met de maillot (?!)
Uiteindelijk is dat het dus niet geworden. We hebben nu van die witte wegwerpoveralls gekocht, en gaan die beplakken met watten. En voila, de sneeuwvlokjes zijn geboren. (idee van de vrouw van een teamgenoot)

Andere antwoorden (5)

het lekkerst zit je in een jogging broekje die rekt mee en ieder het zelfde klert shirtje

Toegevoegd na 26 seconden:
klert moet kleur zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zoveel mensen voor 1x wat aanschaffen, zou ik niet doen.
Iedereen heeft misschien wel een :

Slager
Schilder
CV-monteur
Timmerman
Automonteur
KPN monteur
Bakker
Supermarkt medewerkster
Boer

enz. in de kennissen/familie kring en als jullie allemaal iets kunnen lenen, kost het niets en zijn jullie het beroepen team.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje!
of gewoon sportkleding, maar dan de geslachtsrollen omdraaien, mannen in korte rokjes en hesjes, vrouwen in wijde shirts en korte broeken.
13 jaar geleden
Misschien kunnen jullie een soort van automonteurs nadoen? Overall, olie vlekken in het gezicht, en er een beetje vies uitzien.
Slogan: "Auto's repareren kunnen we wel, maar als je ons ziet sporten krijg je kippenvel!"
of
"In ons vak hebben we een gouden beker, winnen met sporten kunnen we zeker!"

Alvast heel veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk aan kleding die bij een bepaalde sport hoort:
Bijvoorbeeld: Waterpolo= zwemkleding & cap
Je kan ook bijvoorbeeld als legerunit oid.

Als je wat meer tijd/geld hebt, kan je ook gaan bodypainten. In 1 kleur of met figuren, dat komt zeer indrukwekkend over.