Werkt de Abtronic echt zo goed?

Je kent hem misschien vast wel van TellSell, de Abtronic X2 wat ik me altijd afvraag als ik langs zap, werkt het nou echt zo goed?

http://www.kijkshop.nl/product/28108/4875-4881-4886/persoonlijke-verzorging/fitness/fitness-overig/abtronic/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De alom gewenste zichtbare, mooie, strakke buikspieren zijn meer illusie dan werkelijkheid. De apparaten die, met het verkooppraatje:
"10 minuten per dag en u heeft na 3 weken weer een strakke buik", als broodjes over de toonbank gaan, zijn helaas voor velen van ons een instinker.

Dit soort dingen zal best ietsje helpen als je er heeeeel gedisciplineerd mee om gaat! Dus heeeel veel en vaak gebruiken.

Ik heb ook ooit zoiets gekocht. Moest je eerst gel smeren op je huid waar je die contacten aanbracht. Wat een gedoe! Urenlang met zo'n rotgevoel.
En mij heeft het niet geholpen.

Met name buikspieroefening zijn heel goed
te doen zonder apparaten. Gelukkig kun je de spieren voldoende trainen met je eigen bewegingsmogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het systeem wat ze gebruiken ‘klopt’

Trainen is niet meer dan je spieren bewegen, als het er om gaat af te vallen ed. Je wordt er natuurlijk niet echt veel fitter van: Je traint enkel bepaalde spiergroepen. Je zal niet veel aan je hart & longen doen, omdat de rest van je lichama in rust is. Maar de spieren die er mee getraint worden zullen stakker worden, en meer energie verbruiken terwijl je de band om hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op marktplaats en andere 2de-hands sites. zulke apparaten worden bij bosjes daar aangeboden tegen weggeefprijzen. omdat apparaten geen soelaas bieden of omdat ze zo intensief gebruikt moeten worden dat mensen dat niet volhouden.