Leuke tips voor een verjaardagsfeestje van een veertienjarig meisjes?

Hallo, ik en mijn vriendin geven samen een verjaardagsfeestje. Iedereen mag blijven slapen maar in de voormiddag mogen we niet in huis.
De mama van mijn vriendin zou liever willen dat we eerst iets anders doen voor we allemaal het huis binnengaan.

Iemand ideeën?

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (12)

lekker met zijn alle naar het zwembad toe..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook naar de bioscoop gaan,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een uurtje of twee flowboarden in dutch waterworld ... echt leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker met z'n allen wat gaan drinken in het dorp (bv bij McDonalds ofzo). Jullie kunnen ongetwijfeld uuuuuren met elkaar kletsen!

Jullie slapen bij je vriendin, is het anders een idee om de middag bij jouw thuis te zijn en daar een leuke film te kijken, net als in de bios met popcorn en cola?

Bedenk samen met je vriendin een soort puzzeltocht in de buurt, deel de groep op in 2 en ga ieder met een groep mee. Voor de winnaars is een kleine prijs (kleine douchegelletjes ofzo) en voor de verliezers... hetzelfde maar dan als troostprijs.

Alvast gefeliciteerd en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan naar de bioscoop, naar het zwembad, in het park een spel doen, ergens een disco maken, naar een meer, watergevecht en kattekwaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paaldansen :) is een sport! En zul je waarschijnlijk veel moeten lachen... Gaat gewoon in gymkleren hoor. Klik op de link ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwembad/Bioscoop/Golfen/Kanoen, genoeg mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zijn alle naar de grote stad toe, shoppen ;d
Of gewoon leuk een terassje pakken ;d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een make-up workshop met je vriendinnen is heel erg leuk. Verleden jaar heb ik dat met mijn dochter (toen 11) gedaan maar het is ook heel leuk om dit met meiden van jouw leeftijd te doen. Krijg je veel tips hoe jij je het beste kunt opmaken.
Ik heb zelf (als moeder) van iedere vriendin een fotoshoot gemaakt en het resultaat was heel erg leuk!
Kijk daarvoor eens op internet voor een visagie workshop op make-upworkshop bij jou in de buurt.
Veel plezier! (wat jullie ook gaan doen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
parfum maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet op de uitnodiging dat iedereen rare kleding en make-up mee moet nemen, zoek een leuke plek op in de buurt, neem je camera mee, en ga een middag gekke foto's maken. Dan kan je ze later voor iedereen ook nog op een cd'tje branden en als bedankje geven. veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het heel mooi weer is kun je waterballonnen gaan overgooien.