Wat te doen als je je verveelt en je eigenlijk naar buiten wilt, maar je buiten ook niks te doen hebt?

Wat moet je dan buiten gaan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
6.8K

Antwoorden (2)

met een boek op de hei, schoenen uit; chillen in t gras
beetje yoga of meditatie...

een onderwerp bedenken voor een fotoboek zelf te maken en daarvoor gaan fotograferen, zo heb ik ooit alle molens in de buurt op de foto gezet en mooi boek van gemaakt met wat tekst zoals data en naam van de molen.

honden uit gaan laten.

conditietraining

je huis opknappen

100 dingen wensen levens lijstje maken. wat nog allemaal te doen, te willen, te wensen in mijn leven...

s'avonds buiten blijven zitten op mooie plek en zonsondergang bewonderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pak je mobieltje en ga foto s maken en anders leen je even een fototoestel mocht je er zelf geen een hebben. En anders bel je bij de buren aan en vraag je of ze je willen sponsorren voor ieder rondje dat je om het huis heen rent een euro en dan kun je er van dat geld eentje kopen.