wat is een leuke vechtsport in de buurt van Eefde (max.8km ver weg)

liever niet een vechtsport waar je elkaar de kop inslaat maar ook dat je al hebt gerepeteerd en net doet alsof je vecht.
iets met uiterste concentratie en meditatie en harde training

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Takemusu aikido in Zutphen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of het in de buurt van Eefde kan ,maar jij beschrijft zonder dat je het weet de sport karate dat heeft alles wat je beschrijft plus dat bij het gevecht je elkaar niet mag raken