Hoe is het in een achtbaan als je er nooit in heb gezeten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ervoor, het is geweldig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan in diverse speelhallen in een simulator ervaren wat het in het echt is.

Antwoorden (5)

Het ligt eraan welke achtbaan... Maar ik vind het echt zo iets waar je een kik van krijgt. Kriebels in je buik krijgen en naar beneden kijken bij de stijlste heuvel, met je armen in de lucht en met je ogen dicht etc. is echt een van de leukste dingen wat je kan doen. [dat is bij mijn in iedergeval zo]. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zelfde als een vliegtuig als je er nooit in hebt gezeten, kaas als je het nooit hebt gegeten en een goed idee wat je nooit hebt gehad. Je zult het toch gewoon moeten ervaren om het te weten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er ook een beetje vanaf of je hoogtevrees hebt. Sommigen geeft het een enorme kick en anderen zijn blij als ze weer met beide voeten op de grond staan.
Je zit goed vastgesnoerd en toch kun je een vrij gevoel krijgen, omdat je in de buitenlucht hard en hoog gaat.
Je krijgt kriebels in je buik van de spanning en de vrijwillige overgave.
En ja, je maag kan zich helemaal omkeren.
Probeer het een keer uit, zodat je het zelf hebt kunnen ervaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eng,alsof je eruit wordt gegooid,maar wel spectaculair veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet het zeker eens beleven.