Wat moet ik aanschaffen om thuis goed te kunnen fitnessen?

Ik wil graag thuis wat fitnessen, maar ik heb niet veel. Ik hoorde dat je een fitnessbankje nodig hebt, kan iemand me daar een link van geven? en wat dumbbells. Ik ben niet zo sterk, moet ik dan 5 tot 10 ofzo?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik wil graag spieren kweken :) Dus geen hond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Ha, die Jonaathan;

Wat dacht je van een hond? Kom je vanzelf in beweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel een aantal gewichtjes nodig. de betere sportzaak verkoopt ze. Je hebt kant en klare gewichten of een stang met gewichten. En het ligt er aan wat je wilt trainen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer goed idee heb zelf ook alles in huis ben echt niet zo jong meer ,1:halterbank -1of2 dumbels 2,voor als je het prettig vind beide armen gelijktijdig te trainen -aan de want heb ik iets om de triceps te trainen ,in de deuropening de nu zeer bekende iron gym om je aan op te trekken p.s.halterbank plus stang en gewichten natuurlijk,dit kost wel wat denkje ,maar wat zou ik kwijt zijn geweest na dertig jaar op de sportschool

Toegevoegd na 23 uur:
weet niet of je deze tip nodig hebt maar als je geen ruimte of geld hebt kun je ook alle oefeningen zonder app.doen opdrukken op de grond armen schouderbreedte ;borst/schouder/buik/rug alles met gstrekt lichaam ,optrekken aan de rand deurpost /vleugelspieren ,aan de rand van het bed achterwaarts met voeten op een bankje opdrukken /triceps voor de buikspieren liggen benen,lichaam hoog en laag ,voor de biceps gebruikte ik vroeger een zware schoenleest ,voor de schouderspieren op je handen staan tegen de muur en opdrukken maar ,zo deed ik dat in de arme tijd succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kettlebells schijnen heel erg goed te zijn.