Wat zijn de grootste elitaire tennisclubs in Nederland?

Grootste qua leden aantal. Elitair bedoel ik meest exclusief, kostbaar, bijzondere leden.

een jaar geleden
in: Sport
5K
Piacenza
een jaar geleden
Ben ik benieuwd hoeveel leden die dan wel niet heeft, volgens jou. Op de site zelf, die ik overigens al kende, staat immers nergens het ledenaantal.

Antwoorden (1)

Een van de grootste elitaire tennisclubs in Nederland is: Festina in Amsterdam. Voluit: Lawn Tennis Club Festina (LTC Festina), op het Vondelpark in Amsterdam.
Onder de leden veel corpsstudenten.
https://ltcfestina.nl
een jaar geleden