Hoeveel calorieën moet ik nemen per dag (17 jaar man?) om spiermassa aan te maken en af te vallen?

Ik ben redelijk ervarend sporten en doe 4 keer per week upper lower Schema in de sportschool ik ben wat stevig en wil graag weten hoe ik gespierder kan worden en hoeveel calorieën ik dan per dag moet nemen iemand antwoord hierop?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Ritsuka
2 jaar geleden
Voor spiermassa bijkomen moet je kcal overschot hebben, voor afvallen een kcal tekort.
Beide tegelijk kan niet, wat wil je?

Antwoorden (1)

Spiermassa kweken doe je door te sporten. Je kweekt geen spieren door calorieën te nemen.