Kan rennen of joggen op de loopband goed helpen tegen verveling?

Ik had al eerder een soortgelijke vraag gesteld, maar ik wil m'n opties graag breed houden.

2 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Amadea
2 jaar geleden
Als jij dat leuk vindt om te doen, dan zal het zeker helpen tegen verveling. Maar doe je het met tegenzin, dan kun je beter iets gaan doen wat echt jouw hobby is.
Pieterke
2 jaar geleden
Probeer het gewoon, dan merk je het of het helpt.

Antwoorden (2)

Van Dale
Zich vervelen: nergens zin in hebben.

Als je nergens zin in hebt, heb je ook geen zin in rennen of joggen.
Het kan wel goed zijn om te proberen of het bevalt. Dat is altijd beter dan je vervelen.
SimonV
2 jaar geleden
Alles wat je met volle aandacht doet, helpt (al is het tijdelijk) tegen verveling. Dus als jij een uurtje rent, binnen of buiten, en je bent daar met je aandacht bij (en je bent ondertussen niet steeds aan het denken dat jet het ZOO vervelend vindt oid) dan hef je je verveling in ieder geval voor de tijd die je rent op. En dat geldt ook voor borduren, voor banden plakken, voor op de koffie gaan bij de buren, etc.