hoe zorg je ervoor dat je grote liefde zijn superwens/grootste droom : namelijk meevliegen in een F-16 waarheid ziet worden??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Vraag Giel Beelen je te helpen. In zijn radio show regelt hij soms de meest gekke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat gaat hem alleen lukken als hij solliciteert en aangenomen wordt.

Slechts heel zeldzaam mag iemand een keer meevliegen.
En die moet dan eerst nog uitgebreid gekeurt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit heeft kunstenares Marte Roling dat ook eens geprobeerd. Dat is niet gelukt. Totdat ze in het spelletje wedden dat terecht kwam en als tegenprestatie aangaf bang te zijn in een F16 mee te vliegen zodat ze erop hoopte te verliezen en zo toch in de F16 plaats te mogen nemen. Erg doorzichtig als je de historie kent. Of het haar daarna gelukt is, ik geloof van wel, maar dan speelt natuurlijk ook het PR effect van de luchtmacht een rol. Ik hoop dat het je gaat lukken.