hoe worden de kinderen 'uitgekozen' die mogen oplopen bij het WK samen met de spelers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Zeker weten hoe het er bij dit WK aan toe gaat doe ik niet, maar er is een grote kans dat het gaat door middel van prijsvragen op plaatselijke scholen of verenigingen. Er staat me iets bij dat het bij Euro 2000 ook op die manier gegaan is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de WK in Afrika worden de kinderen gekozen van Bobo's en vrienden van bobo's en andere corrupte personen.