Kan ik mijn Garmin hartslagband koppelen met Strava zonder horloge?

Ik heb een hartslagband van Garmin gekocht die ik gebruik voor het fietsen maar ik wil hem ook graag gebruiken voor het lopen. Poll een of andere reden kan je de band niet meer rechtstreeks met strava verbinden weet iemand een app of een oplossing voor dit?
Mvg

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Sport
6K

Antwoorden (1)

Ja, deze kun je rechtstreeks koppelen, volgens onderstaande instructies:

Je koppelt een gps-horloge of andere ondersteunde apparaten als volgt:

Via het web:
Selecteer rechtsbovenin het plus-icoontje en kies Activiteit uploaden in het dropdownmenu.
Klik op Aan de slag onder het apparaat van waaraf je wilt uploaden.
Volg de instructies op het scherm om je accounts te koppelen.

Via de mobiele app:
Ga naar de instellingenpagina via het tandwieltje in iOS of het navigatiemenu in Android.
Tik op Andere services koppelen.
Tik op Een apparaat koppelen aan Strava.
Selecteer het merk van het apparaat dat je gebruikt en volg de instructies om je Strava-account te koppelen.
Ritsuka
3 jaar geleden
Ritsuka
3 jaar geleden
je hebt geluk, ze hebben net de optie om een losse hartslagsensor te koppelen via Bluetooth weer toegevoegd, nadat dit een tijd weg is geweest wegens instabiliteit.