Krijg ik een boete als ik in een school ga skaten wanneer die gesloten is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Sport
1.5K
TurfGraver
3 jaar geleden
Als je gepakt wordt, vast.
Al zou het zijn voor inbreken.
Sharonves
3 jaar geleden
Blij van worden ze zeker niet.

Antwoorden (1)

Zelfs als je bedoelt dat je wilt skaten op een schoolterrein is dat verboden. In ieder geval als er een gesloten hek omheen staat. Het is n.l. privéterrein.
IN een school skaten is helemaal een absurd idee!
Als ik de vraag letterlijk neem is het antwoord JA, wegens inbraak (misschien zelfs met een veroordeling erbij). Is het alleen op het afgesloten schoolterrein is het JA, een boete wegens overtreding.
Toegevoegd op 26 november 2020 21:55: tekst