Safaripark Beekse Bergen
Beekse Bergen 1
5081 NJ Hilvarenbeek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hilvarenbeek, Noord Brabant

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij Tilburg in de buurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ons om de hoek. Het is echt heel leuk om er een bezoek te brengen met kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het vroeger als kleine jongen wel goed wat dat betreft. Mijn vader werkte bij de Beekse Bergen en mijn stiefmoeder bij de Efteling in het restaurant 'het witte paard'. Van beide parken had ik een stamkaart, of zoals dat heet een seizoenkaart met extra privileges. God wat heb ik vaak gespijbeld en dan ging ik soms naar de Beekse Bergen en dan weer eens naar de Efteling. Op mijn duimpje kende ik de parken, nu ben ik er al jaren niet meer geweest. Even wachten op kleinkinderen dan maar hahahahaha, mijn kinderen zijn al te oud, de oudste gaat al stage lopen in Sjanghai dit jaar ( 4 maanden naar Happy Street als hostess ).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oooh Oblo, ik ben jaloers! Die parken zijn 'vandaag de dag' nauwelijks nog te betalen ;-)