Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van Basic fit?

Ik wil contact met de klantenservice, maar ik kan serieus nergens op de website hun telefoonnummer vinden. Je gaat toch niet vertellen, zo'n groot bedrijf dat geen telefoonnummer heeft voor een klant ofso..

3 jaar geleden
in: Sport
57.2K
SentWierda
3 jaar geleden
@Odynni. Al naar de antwoorden gekeken?

Het beste antwoord

Je hebt wel gelijk dat je geen nummer kunt vinden.
Citaat: Je kunt Basic-Fit telefonisch niet bereiken.
Je kunt enkel en alleen contact opnemen via een club, het webformulier of via het postadres.

Best slim, hierdoor zullen mensen steeds moeilijker afkomen van een abonnement, kunnen klachten beantwoord worden zonder interactie.
Waarschijnlijk staan de medewerkers op een club met hun eigen gsm.

Het enige dat ik kan vinden, indien je wilt opzeggen:
https://www.directopzeggen.nl/klantenservice-telefoon-adres-basic-fit/
Note: zelf heb ik geen ervaring met dit nummer.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Odynni
3 jaar geleden
Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je maar geholpen bent!
Groet.

Andere antwoorden (3)

Het is niet eenvoudig een telefoonnummer van het hoofdkantoor van Basic-Fit Nederland te vinden.
Maar ik heb twee telefoonnummers gevonden van het hoofdkantoor in Hoofddorp: tel. 023-8901750. En het dure nummer 0906-4001822 (90cpm).
Adres: Wegalaan 60, 2132 JC Hoofddorp.
Postadres: Postbus 3145, 2130 KC Hoofddorp.
E-mail: klantenservice@basic-fit.nl
P.S. Het 0906-nummer kan beter niet gebeld worden, vanwege de kosten.
Toegevoegd op 07 augustus 2020 15:45: tekst
3 jaar geleden
Thecis
3 jaar geleden
Goed gevonden, het vaste nummer.
Echter, het 0906 nummer, kan ik alleen herleiden naar Basic Fit Meppel: https://www.unieksporten.nl/sportaanbieder/5466/basic-fit-meppel/8125/pilates
SentWierda
3 jaar geleden
@Thecis. Dank voor de reactie. Ik heb het sterke vermoeden dat er met die 0906 nummers iets vreemds aan de hand is. In Meppel zou ook de Rabobank zo'n nummer 0906 nummer hebben. Deze nummers zijn duur! Niet proberen naar toe te bellen, is mijn advies.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het 023 nummer schijnt ook door meerderen gebruikt te worden.
Voorbeeld:
HealthCity Zuid BV in Biest-Houtakker
Fitness
Biestsestraat 79, 5084HD, Biest-Houtakker
023-8901750 Zal zo nog een link toevoegen dat basic-fit niet zuiver omgaat met hun leden.
Daarin wordt ook dat 023 nummer gemeld.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/opzeggen-van-de-sportschool
Rare praktijken...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/hogere-telefoonrekening-door-nummer-0906-4001822
En het andere nummer is ook omstreden, helaas...
SentWierda
3 jaar geleden
@Simonsdochter. Ik zie niet dat er problemen zijn met dit 023-telefoonnummer van Basic-Fit.
Het netnummer 023 is van Haarlem en daar valt Hoofddorp onder. Dat klopt dus.
Health City maakt onderdeel uit van Basic-Fit. Dus ook dat klopt.
Het gegeven 023-nummer in Biest-Houtakker bestaat niet. 023 is altijd Haarlem/Hoofddorp.
Het door mij gemelde 023-nummer van Basic-Fit in Hoofddorp is juist. Dat Basic-Fit er een weinig toegankelijke communicatiemethode op nahoudt, zal ik niet bestrijden. (Maar dat geldt ook voor veel andere bedrijven.)
Overigens: het 023-nummer van Basic-Fit heb ik gevonden via de website www.telefoonboek.nl Als je bij Basic Fit International (Wegalaan, Hoofddorp) klikt op: telefoonnummer tonen - dan krijg je 023-8901750.
Eerder heb ik al afgeraden het 0906-nummer te bellen.
tel:09001840 dit is alleen het opzegnummer
LET OP 90C PER MINUUT
Toegevoegd op 01 december 2020 12:43: tekst
3 jaar geleden
SentWierda
3 jaar geleden
@anita. Als je bij Google intikt dit 0900 nummer dan krijg je als resultaat o.a. Zalando, het CDA en Powned. Het is dus een nepnummer,
Ik vond ook nog 0900-2499348 als telefoonnummer. Heb dat zelf niet gebeld. Elders vond ik vrij oude informatie: basic-fit.nl schakelt nu door naar basic-fit.com.