Mogen we a.s. zaterdag weer vissen op roofvis?

-De snoek, van 1 maart tot de laatste zaterdag van mei
-Snoekbaars en baars, van 1 april tot de laatste zaterdag van mei
Wat concluderen we hieruit zaterdag wel of niet...?
Wat is het verschil in: tot de laatste zaterdag en tot en met de laatste zaterdag?

3 jaar geleden
in: Sport
3.8K

Antwoorden (1)

Letterlijk staat het er al.
-------
Tot de laatste zaterdag betekent inclusief of tot en met de voorgaande vrijdag.
Tot en met de laatste zaterdag betekent de daarop volgende zondag mag het weer.

Antwoord
Ja tot de laatste zaterdag betekent dat het vrijdag niet maar zaterdag weer wel mag.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@jodocus52
Vreemd antwoord en erg krom.
Tot de laatste zaterdag betekent dat het tot en met VRIjDAG wel mag en zaterdag niet meer.
LeonardN
3 jaar geleden
+plus @elder Nee. De vraag gaat over de tijd waartussen je NIET mag vissen.
Tot de laatste zaterdag betekent dat het tot en met VRIjDAG NIET mag en vanaf zaterdag juist weer WEL.