Hoe train je het onderste deel van je buikspieren?

Ik fitness 3 keer in de week en doe meestal 3 of 4 buikspier oefeningen en 2 schuine buikspier oefeningen. Nu merk ik dat ik alleen me bovenste deel van me buikspier gebruik, boven de navel maar onder de navel niet terwijl ik het daar het hardst nodig heb. Wat zijn goede manieren/oefeningen om het onderste deel ook te trainen. (als het kan een snel antwoord want ga over 30 min. Weer naar de sportschool haha)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Dan kun je het beste de reverse chrunch doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De abdomoniser (Dat stoeltje wat met een tegengewicht naar links en rechts gaat.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het misschien eens navragen bij je fitness instructeur. Diegene heeft waarscheinlijk al vaker zulke vragen gehad en weet precies wat je bij de fitness daarvoor kan doen, en wat je thuis er gewoon aan kan doen.