Hoe noem je deze sport?

Hoe noem je de sport met loopbanden, fietsen en nog meer van dat soort dingen? En heb je dat ook voor kinderen?

Toegevoegd na 2 uur:
Waar kan ik, 11 jaar in Rotterdam fitnessen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

ja, dit is fitness
Bijna in elk dorp is wel een fitness sportschool te vinden (dus ook in steden:p). Dit hoeft lang niet altijd voor 12+ te zijn, dit is er ook vaak voor onder de 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

fitness

laat je adviseren door de mensen bij een sportschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fitness,het is voor 12 jaar en ouder,begin met langzaam opbouwen,veel water drinken en handdoek meenemen,kost niet duur

fit for free kost 2 euro per week,tot 5 uur s'middags