Bestaan er in Nederlands campings waar een keuken is waarin gasten zelf kunnen koken?

Ik wil deze zomer gaan kamperen, maar ik heb niet zo'n zin in gepruts op een gasstelletje. En ik heb geen auto, dus een gasstelletje en pannen en borden meenemen, wordt erg lastig.

Voordeel van jeugdherbergen en nivon-huizen is dat er vaak een keuken is waarin gasten kunnen koken, inclusief pannen, borden en bestek dat je kan gebruiken. Maar ik heb veel meer zin om lekker buiten in een tentje te zitten dan in een kamer in een gebouw, dus ik vroeg me af of er een soort combinaties bestaan. Campings waar een keuken is die gasten kunnen gebruiken, of campings waar gasten de keuken van de jeugdherberg/nivonhuis kunnen gebruiken.

Al aanwezige pannen ed is fijn, maar niet per se nodig.

Kent iemand een camping waar dat kan? Of een idee hoe ik er een kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

Ja, heb ik wel eens gezien, meestal op boerderijcampings.
Er zijnt wee organisaties van kampeerboerderijen in Nederland:
De VeKaBo.
Hoef je geen lid van te worden en het boekje is bij ANWB enzo te koop:
Kamperen, logeren en groepsverblijf op het platteland, dat kan al bij meer dan 1600 verschillende accommodaties, waaronder ook logies en ontbijt en groepsaccomodaties.
http://www.vekabo.nl/
Kun je via het contactformulier de vraag stellen.

En de SVR
Hun adressen staan op de website, maar voor een boekje moet je donateur worden.
http://www.svr.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site van svr kan je alleen de adressen zien als je lid bent, maar die site van vekabo is echt geweldig, ik heb nu al een aantal plekken gevonden die geschikt zijn.
Dankjewel! :)

Andere antwoorden (1)

Ik weet in ieder geval dat de Appelhof bij Zuidlaren dit heeft:

http://www.campingdeappelhof.nl/Welkom.html