Worden ze ook groter?

Als een vrouw haar borstspieren aan het trainen is, worden haar borsten dan vanzelf ook groter? Of word het er juist lelijk van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Haar borsten zelf worden niet groter, maar omdat de spier erónder groter wordt, worden haar borsten wat meer naar voren geduwd zodat ze groter lijken.

En zolang die vrouw niet extreem gaat bodybuilden, wordt het daar niet lelijk van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar de borsten zelf worden juist kleiner toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aaaaaaaaaaaaaaah Ö
Wist ik niet!! ='(
Ik doe niet aan bodybuilden maar geld dat ook hetzelfde voor karate? Ö
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de borsten zelf worden niet kleiner. Vroegâh werd wel gedacht dat je plaatselijk vet kon verbranden. Dus dat als je bijvoorbeeld sit-ups zou doen, je je buikspieren zou trainen én speciaal het vet op je buik zou verbranden. Als je dan je borstspieren zou trainen, zou ook de dichtsbijzijnde vetvoorraad, in de borsten, aangesproken worden. Maar het verhaal van plaatselijk vet verbranden blijkt een fabeltje te zijn. Zo werkt het lichaam gewoon niet. Als je tennist, verdwijnt het vet van je rechterarm niet sneller dan van je linkerarm. Als je geestelijk zwaar werk doet, verdwijnt niet het vet uit je gezicht omdat dat het dichtst bij je hersenen zit. Je lichaam haalt gewoon in het algemeen energie uit vet, niet uit vet rond de plaats waar de energie verbruikt wordt. Je borsten worden dus niet kleiner van borstspieroefeningen. Ze kunnen wél kleiner worden als je in het algemeen veel afvalt en dus veel vet verbrandt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tralala, ik bedoel écht extreem bodybuilden. Van gewoon of zelfs een beetje fanatiek karate beoefenen worden je borsten echt niet lelijk. Je moet echt denken aan topsport, zes tot acht uur per dag fanatiek met gewichten in de weer zijn. Blijf vooral lekker karate doen, dat is alleen maar goed voor je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh okee. Ik dacht al..:$

Andere antwoorden (4)

Ze worden dan iets kleiner, maar steviger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee borsten worden daarmee NIET groter, ze lijken wellicht wat groter.

Lelijk of mooi is persoonlijk, de een wil grote en de ander kleine. Maar trainen maakt je niet lelijker, behoudens extremen, maar dat geldt dan weer voor alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze worden kleiner
omdat een borst bestaat uit vet
en door te trainen verbrand je vet dat word omgezet in spierweefsel
en spieren zijn nooit groter dan je borst
ze worden wel steviger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als man begeef ik mij wellicht op glad ijs door op deze vraag een antwoord te willen geven.
Maar volgens mij worden borsten dan eerder kleiner. Hoewel je spiermassa toeneemt, zal je vetpercentage afnemen en borsten bestaan grotendeels uit vet en ze zullen dus kleiner worden. Kijk maar naar veel (top)sportsters, kleine borsten op een enkele uitzondering na.